kondisbesök =)

När vi lämna stora sonen och dottern vid bussen passa vi andra på att gå på kondis =) 
Österbyshembargeri får ni inte missa om ni är i närheten. Inte det mysigaste kondiset men så gott ( och billigt, en kaffe, en läsk och två bagetter med ost och skinka  för 79kr, vi hade med oss till A så han blev inte utan;)

Det har varit ömsom sol ömsom regn ( inte så mycket ) och en massa åska och det vet ni som läst min blogg tidigare att det gillar inte våra datorer...,. Så har inte kunnat suttit här så mycket under dagen.
Hade tänkt ta A på en cykeltur idag också men när det va läge för oss att åka efter maten så kom det lite regn och det då blev det inget av den cykelturen så den är kvar tills i morgon =)
Är nu ensam hemma då sambon åkt och tittat på speedway. Så jag sitter här med datorn framför mig och har tv;n på har just tittat på Allsången och nu är det firande av Kronprinsessan på tv.

Ska strax beställa hårtoning från www.forhair.se . Fick på eftermiddagen ett sms från HM att mitt paket därifrån nu kan hämtas på macken =)  Såna här gångar känns det mindre kul att bo på landet, kastar sig inte precis upp på cykeln och svänger dit. Får vänta tills i morgon när jag hämtar dom stora barnen vid bussen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0