090621

Omsom sol omsom regn, men nu skiner solen och det verkar som den ska skina hela veckan =)

Börja med sovmorgon, härligt! Efter en lång god helg frukost så blev det en lång promenad med stavarna för min del. Medans dom andra gregsa lite ute i solen. Stanna hos svärföräldrarna på en fika på vägen hem. Där höll dom på att sommarstäda husbilen. A gillar att sitta och gregsa iden. Kom en regnskur så vi alla klev in där och titta på årets "nyheter", det hade kommit upp några nya hyllor.
Åh vad jag längtar till v30 då vi ska ut och åka med husbilen, om det blir som vi tänkt =)

A och jag är inne en stund och myser lite ( försöker att inte sova, ska se om vi sover bättre på nätterna då ) A ser på Pettson och Findus och jag hamna här ;)
Sambon är ute och gräver en grop där vi ska sätta flaggstången han fick när han fyllde år =)

Idag åker dottern hem från Frankrike, längtar efter henne ♥  Men det dröjer tills i morgon kväll innan hon kommer hem eftersom dom åker buss.


Kommentarer
Postat av: Nina

vad duktig du är som kämpar på med promenaderna!



låter mysigt med husbilstur- vart bär det av?



kramkram

2009-06-21 @ 23:02:32
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0