A sovit dåligt...

Inatt har A haft svårt att sova (även jag.....) Såna gånger önskar jag att han kunde prata lite.... Man vet ju inte vad som är fel. Han fick välling för då blir han tyst men undrar om det är det som är problemet egentligen.  Är det så man "lär" sig tröstäta ?  Jag undrar nu på morgonen om det är för myggbeten han inte vill sova, vi kolla igenom honom igår kväll men idag syns det flera nya stora. Stackarn. Han är väldigt "klängig" nu på morgonen också.... Och jag ska strax åka och jobba, stackars stora sonen som ska se efter honom tills sambon kommer hem. Just är det barajag som duger.....



Här är en prästkrage som jag fota igår på min promenad, den växte i ett dike =)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vad jobbigt med dålig sömn. Jag har sovit bra 3 nätter i rad nu, så skönt! :) Annars har jag också perioder då jag sover uselt.

Vilken vacker blomma du fotat. Jättefint kort!

Kram och ha en fin torsdag. Hoppas att solen hittat till dig också.

2009-06-18 @ 10:23:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0