film hemma i soffan.

Ny dag och nya tag =) Idag verkar det vara liiite bättre väder, fast termometern visar bara 8,6 grader.
Jobb idag med, men idag kan det väl inte bli lika mycket patienter......ingen som vet, vi får se.  Har inga planer för eftermidddagen så det spelar ju inte någon roll, egentligen, vill bara få vara hemma med mina kära förstås =)

Gårdagskvällen spenderades med sambon i soffan vilket va läääänge sen det bara va han och jag =)  Åt choklad som fanns kvar sen jag va till Tyskland (lite duktig har vi väl varit som har kvar fortfarande för jag köpte inte så mycket och det finns faktiskt fortfarande kvar, bara nu inte stora sonen hittar den för då säger det slurp och så är den borta. Han är precis som sin mamma gillar smask ;)  Självklart tände vi ljus också men det va nog mest för att få lite värmare för det är ju så kallt. Slog till och med på värmen igår kväll som vi slagit av för vi trodde att nu va det sommar ;)
Vi såg på film, det blev Patrik1,5 ( ja vi ligger lite efter i "filmlistan" )  Hört flera som tyckt den varit rolig, vi tyckte mest den va sorglig. För tror verkligen att livet kan vara så där illa för både vuxna och barn. Kände att nä nu "adopterar" vi ett barn som far illa. Fast det funkar ju inte så. Filmen fick ju ett lyckligt slut i allafall om nu någon trodde något annat.

Undrar när tjejerna vaknar. Och hur pigga och glada dom är då ;) Ingen anning när dom gick och la sig. Jag sov......Kanske lika bra att jag jobbar.....

Kommentarer
Postat av: Nina

jag önskar att jag hade lite energi att dela med mig av, men idag är det puts väck igen :(



vi såg nyligen den filmen också.. låter mysigt med lite egentid!



ha en bra söndag!

2009-06-07 @ 15:25:34
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0