Flaggdag =)

Idag får man vara stolt över att man är svensk.  Och som den helg det är så jobbar jag ;)  Jaja har bytt till mig den eftersom jag ville vara ledig när syrrans tjej konfimerade sig. Kan bli mycket idag både studenter som sluta skolan i går + att det va många, rekord många till och med, som tenta i går på universitetet. Som kan ha råkat ut föe en massa elände med tänderna. Frågan är om dom har hunnit vakna innan vi stänger dom kanske kommer i morgon.

Dottern har ett gäng med tjejekompisar som ska komma och sova över i dag. Dom ska äta tacos och se på filmer. Som tur är har dom fått lov att låna stora sonens "stuga" för han har åkt till sin pappa. Så vi kommer inte att få höra allt fniss ;)



Inte värdens bästa bild men jag hoppas ni ser vad jag vill få fram. FLAGGAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0