lördag 090613

Äntligen tid att sitta här =)

Blev inte så länge på jobbet idag. Men va sedan och handla så klockan va närmare tre innan jag kom hem..... Sen tog det nog en timme att packa upp allt;) 
Vi bjöd på grillat idag också :) Fast idag va det bara en kompis här. Nu är det speedway på tv;n som gäller. Går tydligen inte så bra. Jag sitter med men tittar inte på....

Pratat med dottern (och smsat massor ;) idag innan hon åkte från Sverige. Det verkar vara bara bra med dom. Men jag undrar om hon har några jeans med sig, för när jag plocka ner kläder från torkställningen så hänger dom kvar.......Ja vi får hoppas att dom får fint väder =)  Ser varierande ut beroende på vilken sida man tittar på. Någon som vet någon som man kan "lita" på ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0