måndagmorgon.....

Inte blev det något bättre med sömnen i natt :(  Visserligen somna A i sin "säng" men sov till halv 2 och då ville han inte längre....Försökte med en flaska välling och sen satt jag hos honom i 45min......men inte somna han.....Men han vägra gå ur sängen sträckte bara upp armarna och ville att jag skulle bära honom, fast han hade nära golvet.

I natt när jag va upp så kollade jag termometern, kan ni gissa hur kallt det va? Ja för kallt va det 0,1 minus!  Undra om sommaren kommer någon gång. För inte har den redan varit här ?

Jobbdax i dag som sagt. Mamma kommer hit och ser efter A. Det blir nog sista gången för snart är det sommarlov för dom stora och sen har han ju fått dagisplats.

Har planer på att färga håret när jag kommer hem. Få se om det går när A sover middag. Ikväll ska dottern (som slutar
9:an på fredag) och hennes klasskamrate ha musicaluppvisning för oss föräldrar. Få se hur det går har hör att det varit tjafsigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0