onsdagskväll

Det gick som väntat på v.v idag ett plus (0,2). Men som sagt vet ju varför, det rä bara att vara flitigare med stavarna. Hade ju tänkt cykla massor med A nu när han fick barnsitsen, men icke..... Jag får ta nya tag, fast nu är det lite mycke igen. Ska jobba i morgon och i helgen och sen en liten sväng på måndag med, men lite tid för att röra på sig ska jag väl hinna med kan man tycka. Fast det ska bli dåligt väder också....Men som dom hurtiga säger det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder......

Har ialla  fall hunnit tvätta lite fler fönster i dag och satt upp rena gardiner. Vilken härlig känsla att kunna se ut igen ;) Ja riktigt så illa va det kanske inte :)  Önskar mig nya köksgardiner men vet inte vad jag vill ha för några. Dom jag satte upp nu är inte ens köpta till dessa fönster utan har fått flytta med när jag flytta hit. Men gillar dom så det är kanske därför som dom får sitta uppe ändå ;)



Inte vidare värst bra tagen bild man ser ju inte krukorna och Mårbackan ser bara ljus ut. Hmm, ja det är väldigt fint i verkligeheten i alla fall. Det får bli en bättre bild senare när pelargonerna vuxit på sig lite. Pelargoner gillar jag nog allra bäst av sommarblommorna, eller nja gillar dom mycket i alla fall. Passar ju både ute och inne.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nya tag vännen.. det här fixar du.. jag hejar på som bara den.. Älskade blommorna du har på bordet så snyggt i krukorna..



Ha en fin helg nu vännen

2009-06-05 @ 09:43:20
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0