promenad =)

Har nu efter en halv påse Polly,hmm, varit på stavgångspromenad =)  Blev så inspirerad av min kusins fru ( se förra inlägget) För jag vet ju att hon har rätt; man mår så bra när man kommer hem =)  Klara mig från regnet, fast det börja dugga på vägen hem så va det skönt ute =)

Har nu ätit lunch med stora sonen, det blev varma koppen och en knäcke macka med skinka =) Varma koppen behövs det är så ruggigt. Även fast jag fick upp värmen när jag gick.

Tog lite kort på blommor ute igår när det va fint väder. Känns som debehövs visas några såna idag som man kan titta på =)


  

Kommentarer
Postat av: Nina

jag har åxå haft sånna tankar såå länge, att kliva upp innan M åker till jobbet för att hinna gå en runda, det kanske är motigt att kliva upp, men som sagt, hur himla skönt som helst när man väl sätter sig hemma vid frukostbordet!



det finns nog inget bättre sätt att börja en dag på, att morgonpromenera! kram

2009-06-10 @ 14:36:14
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Nina

Ha en skön kväll du också!

2009-06-10 @ 21:18:18
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej vännen min.. Fina bilder på blommor älskar bilder på blommor... Du är så duktig med dina stavar jag vet inte vad det är emd mig, de bara står där och tittar på mig, men får itne följa med..



Bikinidelarna den mänstrade är ifrån Lindex och den svarta ifrån H&M fast trosorna är ifrån Kapphal vilken komination. Kjolen älskar jag den är ifrån Gina...



Men jag är imponerad på kaphals bikinsar det är jätte snygga..



Kramar

2009-06-10 @ 21:22:58
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0