sol sol åter sol

Just nu trivs jag. Jag älskar verkligen solen. Enligt www.yr.no så ska vi få sol hela nästa vecka också. Härligt! Undrar bara när jag ska få till att baka kakor, något jag inte gillar i värmen, stora sonen fyller 18 om en vecka.

A sover så där om nätterna men jag förstår nu när det är så varmt. Han låg åtminstonne till halv 8 i morse och det ska man inte säga något om. Så vi fick sovmorgon i morse.
Har tagit det lugnt hängt en maskin tvätt ( har nästa på gång nu), ätit frukost ute men det börjar bli så varmt så resten av dagens måltider får nog ätas inne.......

Nu ska vi smörjas in så vi kan vara ute i solen. Sen ska vi till svärföräldrarna på fika, svärmor ringde nyss och fråga =) 
Blir nog en skön dag idag...Sambon ska vara i garaget hela dagen där det är lite svalare. Vi andra sitter nog i skuggan ;)

Kanske blir en sväng till någon badplats på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej vännen min.. Vilket väder vi fått.. Det känns bättre nu med tanden. men fick åka in igen eftersom jag inte slutade blöda de fick ju sy och jag bara blöde. men nu har jag fått sova inatt för första gången.. Jag åker ju om en vecka och vill ju inte att det att det ska krongla på resan..



Det är nästan för varmt att vara ute nu,vi är hemme mellan matcherna och vilar man orkar inte..



Kramar om dig vännen min

2009-06-28 @ 13:37:32
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0