Söndag morgon

Och regnet det verkligen öser ner och det blåser. Hmm, lika tur att man jobbar.... Synd bara att jag ska byta färdsätt 2ggr!!! innan jag kommer fram. Dom andra ska komma in efter och vi ska "shoppa loss" på IKEA när jag jobbat färdigt. Så då brukar jag ta bilen fram till bussen sen byter jag till tåget för att spara 20 min ( ja vad gör man inte för några minuter så här på morgonen...)

Tror det blir en säng till A. Vi har funderat på en juniorsäng. Någon som har något att säga om såna. Mina stora barn har inte haft såna. Är det onödigt, ska man köpa en stor på en gång ?
Ska också titta på gardinstänger till stora sonens fönster, nu tycker jag det börjar bli dax för gardiner även om han tycker det är onödigt.....

Har inte hört av dottern något dom ska komma fram vid kl.11. Dom är ungefär vid Lyon. Någon som vet hur vädret är där? (På "riktigt" allstå jag har ju kollat två olika vädersidor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0