tisdag

Så där nu har nästan hela tisdagen passerat =)
Har tagit det ganska lugnt. Har varit ensam hemma ( ja A är förstås hemma med mig) Hela eftermiddagen men snart kommer nog dom stora killarna hem. Stora sonen har tillbringat eftermidagen/kvällen hos en kompis och sambon åkte till Hallstavik  direkt efter jobbet för att kolla på speedway. Rospigarna   vann idag, det va tur för det har inte gått så bra för dom tidigare i säsongen, till sambons förtret ;)

A och jag har varit ute i dag, det gäller ju att passa på man vet inte när det blir öppehålls väder igen.


Den här rosen är årets första !  Den sitter på våran förlovningsros ;)  Vi fick pengar av en kompis då och köpte den här "snyggingen" , det är nu 3 år sedan och vi har inga planer på att gifta oss =)  Tyvärr såg jag att det va lös på alla våra rosor :( Får be svärfar komma hit och försöka få bort dom.....

Har lite problem just nu med att skriva. Det sitter en katt i knät som vill gosa, trycker sitt lilla ansikte på mitt. Gos, fast varför ska han kloa samtidigt ?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken fin ros och vilken fin tanke..Tre år så mysigt...



vet du vännen var med mig i tankarna på tisdag nu för då ska jag till tandläkaren sist var ju ingenting då det bara kollade. Nu har jag två utdragningar och en krona framför mig. Tror inte jag kommer att vara lika lätt att ha med att göra på tisdag..



Men något måsste göras innan jag åker för jag har feber till och från hela tiden..



Kramar om dig

2009-06-16 @ 22:16:35
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0