torsdagskväll

Jobbat har gått bra =) Alltid lika roligt att vara där. Även fast dom just nu har det trassligt med det nya datasystemet....

Sambon har skjutsat stora sonen till bussen så han har åkt till sin pappa i helgen. Sambon passa även på att handla så det har jag sluppit....mycket folk .  Han bjöd på rostbiff, potatissallad, sallad och varma bagutter till middag. Låter som jag kan jobba flera fredagseftermiddagar....Vilket jag ska göra varann vecka i höst när jag börjar jobba på riktigt.

Jag kolla lite på schemat när jag ändå va där. Upptäckte att jag måste ha missuppfattat arbetsledaren när vi prata för jag har skrivit jämnaveckor när det ska vara ojämna och tvärtom....Hade brevet i väskan som skulle lämnas in till kommunen om våra arbetstider det va bara att plocka upp det igen och ändra där.



Sambon söver A (men jag undrar om han inte också har somnat....) sen ska vi se Wallander, tror den hetter Hämnden. Finns väl en liten risk att vi somnar i soffan bägge två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0