090311

Gårdagen blev inte som planerat, men hann lite av min lista i allafall ;)

Sen i morse innan jag skulle åka och jobba  fick jag inte fart på internet......Det visa sig vara A som har slagit hej vilt på alla tangenter och lyckas få bort  mitt trådlösa nätverk....

Har nu jobbat mina timmar, har också hunnit köpa en present till en ettåring som vi ska uppvakta på lördag.

På v.v idag gick det inge vidare , hade gått upp.....Hade så bråttom av vågen (som om det inte "räknas" då?) att jag inte minns hur mycket det va, och när jag kolla på "kortet" där konsulenten skriver upp vikten så har hon glömt det. Undrar om det betydder något.......

Nu har jag lovat att platta håret på dottern ;)

Kommentarer
Postat av: Mymlan

A-a, det betyder det. Det betyder att du inte ska stirra dig blind på veckans vikt utan se bakåt och uppskatta dig själv för allt du gjort hittills. Sen kan du se framåt igen: var ska du vara när björkarna knoppas?

2009-03-19 @ 21:14:58
URL: http://viktenmatenhumoret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0