Anna Wahlgrens sovmetod

Nyss hemkomna från öppna förskolan. Har inte ens packat upp matkassen, måste kolla en tradera auktion jag la bud på innan vi åkte men icke det blev ingen Pop skaljacka med fleccejacka till oss den här gången och då va det ändå bara 15 min kvar när jag åkte och jag hade ca 50 kr tillgodo,hmmm. Det värsta va att första gången jag såg auktionen så hade den ett köp nu pris och det va 80 kr mindre än vad det blev nu. Så det va tur för säljaren att jag är lite långsam med att bestämma mig för annars hade jag köpt den då.

Som ni vet så har vi lite svårt att få A att sova lugnt på nätterna. Och att han skulle somna själv i sin säng är en omöjlighet som det är just nu. Men idag på Öppnaförskolan så va det en mamma där som "hyllade" Anna Wahlgrens metod, hon berätta lite som jag tänker prova (om nu sambon är med eftersom det oftast är han som lägger A). Är det någon annan som provat ? Någon som har åsikter ? Kommentera gärna så jag får läsa ! Ska leta upp hemsidan för där stod det rätt så mycket sa mamman. Tänkte låna boken på biblan innan jag åkte men där fanns det ingen.

Kommentarer
Postat av: Solli

vet att min kollega kört med Annas metod o det funkade.



ha en skön helg!

kram!

2009-03-13 @ 21:38:16
URL: http://sollis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack! fan vad kul att du gillar mina foton! kram!

2009-03-13 @ 23:27:16
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0