baddax

God morgon! Eller vad det heter;) Har varit vaken länge, A vill inte sova, tyckte det va så bra ett par nätter men nu är det som "vanligt" igen, suck.

Idag ska vi till badhuset. En kompis ringde och undra om vi ville med. A har aldrig varit där så det ska bli spännande att se hur han reagerar =) Han gillar ju att sitta i badbaljan här hemma så jag tror att det kommer att bli super kul. Själv fick jag lite "panik" har ju ingen baddräkt, leta upp bikinin och kolla hur den satt. Och ja det går men ser inte så kul ut ( eller det är ju det ,det gör ).

Har ni sett att dom gör "reklam" för några bloggsidor som gör bloggdesigner. Hon som gjort min finns med =) Det är Mimmisdesign i höstas vann jag en design av henne. Kolla in hennes sida hon är jätte duktig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0