härliga fredag!

Nu har vi fått i oss lite frukost, skickat dottern till skolan (sonen har ledigt idag) och funderat fram och tillbaka om hurvida vi ska åka till Öppna eller inte.... A har haft feber i natt igen men verkar hur pigg som helst nu.... Alvedonet borde väl ha gått ut nu (han fick den 4 halv5)?

Idag har vi minus grader igen, men hoppas på att vi får en klarblå himmel.....

Här läst en artikel i en "gammal" dagstidning som jag fick av svärmor, Det stod om min kusin som har en av gårdarna i Sju gårdar    dom säljer ekologisk och närproducerad mjölk. Det är det första företaget som gör det. Dom kommer även att börja sälja fler mejeriprodukter i maj. Kanske vart att prova för oss som bor i Uppland. Gå in till deras sida via länken så hittar du i vilka butiker denm säljs (än så länge) . Själv har jag letat i min närhet och inte hittat men nu vet jag vart jag ska gå....

  

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Jag har testat den Helt Ok

jag köpte min på Årstahallen

2009-03-06 @ 09:54:19
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0