lördagmorgon

Har varit uppe en stund med A, vi ser på barnprogramm och läser en massa bloggar, ligger efter.....
A vaknar om möjlig ännu tidigare när det är helg, idag hade han ledsnat på sängen redan halv 6 men vi höll oss till kl 6...

Idag ska vi på barndop, ska bli så trevligt =) Det är A;s kusin T som ska få sina fyra(!) namn idag. Har massor med saker som ska fixas innan. A ska badas, jag ska få mera färg i håret (förstår inte, det nya som växer fram har inte riktigt samma färg,hihi) lovat dottern att jag ska hjälpa henne att platta håret. Sen kommer jag väl prova igenom hela garderoben innan jag vet vad jag ska klä på mig. Tror inte jag behåller Lindex klänningen, har en svart och brun rutig kjol som jag tror det blir idag.

Potatistårtan igår blev jätte god, går det som planerat så lägger jag ut receptet under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0