måndag morgon (+lite söndag)

Det blev inte lika länge på jobbet igår som i förgår så jag hann en liten sväng upp till växthusen. (Ska dit på tisdag och jobba lite istället.)  Det fina vädret gick över va fint på förmiddagen sen blev det gråare. Och nu på morgonen har det kommit snö igen :(

När vi kom hem från växthusen så slöa vi i soffan en stund innan vi fixa middagen, det blev tacos, smask!  När dom stora barnen gör mat på helgen så blev det alltid en dag med tacos så vi sa att det måste det bli ändring på.Så nu va det ett tag sen sist. Men i går va sambon och jag sugna på det så han och jag fixa det till deras "glädje".

Sen fick jag lite mera fart och ställde mig och strök, tyckte jag stod där en lång stund men syns knappt på högen med kläder som ska stryckas....Blir nog tvugnen att prioretera det någon mera dag i veckan.

Nu ska A och jag sätta lite fart för snart ska vi åka på kyrkans öppna här i byn. Just nu ligger han i pyjamasen på sin storkudde på golvet och sjunger med tjejen på tv:n. Han är så söt =) Är så glad att han är hos oss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0