måndag morgon

Här har jag tagit en slömorgon, sitter nu med datorn vid frukostbordet. Har hunnit kollat in mina favorit bloggar.

A sover inge bra om nätterna, han har hosta, nu hjälper inte Bisolvon längre......Snoren har börjat rinna, men den är klar så då ska det ju inte vara så "farligt". Har planer på att åka på kyrkis, men jag vet inte, han är inge hängig men hostar. Vad skulle ni göra ? Vårat matvrak äter inte så mycket heller, kan han ha halsont också, tror ni ?

Ute är gråare än gråast. Igår kväll snöa det massor igen, men vi har 0,7plus så det måste väl försvinna ?

I kväll är det dax för aerobic+ styrka igen, härligt, gillar verkligen det, men varför ska det vara så svårt att komma igång?
Det är tur att det blir lite träning av i dag för efter en helg med massor med smörgåstårta så behövs det verkligen. Blev till och med två gånger i går. Först när jag kom hem så hade vi fått hem en halvsmörgåstårta av svärmor och på kvällen va vi över till svägerska och där blev det både smörgåstårta och vanlig tårta som va kvar sen barndopet. Gott men inte så bra för min (förhoppningvis)  viktminskning. Svägerskan och jag prata om en proemenad på eftermiddagen, få se om vi hinner med det, skulle verkligen behövas för min del.....

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att du får en fin Måndag

2009-03-09 @ 08:41:57
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Nina

åh, härligt att träna!! :D

2009-03-09 @ 20:31:11
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0