skön dag

Hade en bra dag ute i växthusen i går. Svärmor skola om ca 1000 petunier och jag placera ut krukorna. A tyckte det va toppen att vara med men somna som tur va efter ett tag ;)

Har också hunnit med ett 1-årskalas under lördagen. Lille M fick en bok om lastbilar och en brio racerbil. A hade som vanligt superkul med sin kompis ;)

På kvällen blev det så klart melodifestivalen, Va orolig ett tag att Carolines Snälla, snälla skulle vinna. Ja Ok den har blivit bättre och bättre men inget att skicka iväg på Stora meoldifestivalen ( enligt mig allstå).

A somna själv i sin säng (visserligen med nappflaska och ja jag vet att man inte ska somna med flaskan, vi borsta tänderna innan och funkar det så här bra så kommer jag borsta tänderna när han sover, har provat det med dom stora barnen och det går bra). Sen sov han till ca 4 då fick han mera välling och somna om och sov i sin säng till ca7. Har inte börjat med Anna Wahlgrens "Sova hela natten" metod men det verkar hjälpa att tänka på den ;) Så skönt för sambon och mig att få plats i sängen en hel natt, det va länge sen.

Nu ska vi klä på oss för ännu en härlig dag i växthusen! Undrar vad det blir i dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0