söndagskväll

Innan middagen hade jag så lite steg så jag va helt enkelt  tvungen att ta ut stavarna en sväng ;)   Skyller på att vi har ett sånt litet hus så det är så nära till "allt" och att det är därför som det blir så få steg ;)

Dottern bjöd på kycklingwok i dag. Smaka gott och är ju inte så dåligt för magen =)  Hon har även bakat muffins med chokladbitar i och kladdkaka, säkert jätte gott ;)  Men jag ska försöka stå emot......Kanske bara en liten bit......Hmmm...

Det kommer en kompis hit senare på kvällen så då blir det en fika men jag har sesamkex som jag tänker äta.


Vi har idag haft plusgrader känns som det va länge sen.


Men som ni ser har vi fortfarande en massa snö kvar......


ps Stora sonen smsade nyss dom står längst fram på Hammerfall. Han va "lycklig", men det va nog inte hans förtjänst han är alldeles för försynt för att komma längst fram.

Kommentarer
Postat av: Nina

åh, vad gott det låter med allt.. jag har hållit mig rätt bra i helgen, så nu attans ska det visa minus på vågen imorgon!!



ha en bra kväll!

2009-03-29 @ 21:15:40
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Hur många steg ska man gå på en dag??

2009-03-30 @ 09:49:37
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0