steg just nu

Hemma igen efter en halvdag i växthusen. Dom börjar bli färdiga så inte så mycket att göra. Idag har svärmor omskolat ca 1750st lobelior som jag ställt ut i  lilla växthuset, så det har inte blivit så många steg för mig, hmm.
Stegräknaren står just nu på 4596 steg. Skulle behöva haft mycket mera för visst är det 10 000steg man minst behöver om dagen ?  Och nu har ju mer än halva dagen gått :(  Ska ju visserligen på träningen i kväll, men styrketräning och yoga ger inte så många steg precis....

A;s kusin kom också dit på slutet, dom leker så fint så jag tog med henne hem hit när vi gick hem. Fast just nu är dom inte riktigt sams. Hon är ca 1 år äldre och vill gärna bestämma och A är ju van att vara själv och få göra (nästan) som han vill ;)  Det märks på A att han tycker det är så kul med kompisar =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Kul att du lämnade ett avtryck, och visst är det Sannas lille Anthon som skymtar på kortet :-)



Hoppas du får en fin kväll!



Kram

2009-03-26 @ 16:51:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej vännen! Jag måste lägga till dig, hittar ju inte dig annars.. Har fått gått bakåt på inläggen..

Hoppas att allt är bra med dig..



Kramar om

2009-03-26 @ 17:04:12
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: sandra

ja, skulle behövt en stegräknare idag för jag har gått hur många tusen steg som helst, du kunde ha fått några av mig om jag kunnat ge dig! ;)

trevlig kväll!

2009-03-26 @ 18:24:00
URL: http://fruforeback.blogspot.com/
Postat av: Nina

mm, 10000 ska man sikta på.. men om du ska träna så spelar det väl ingen roll om du inte uppnår 10 000 idag?!



min står på 6756 just nu, jag är helt förvånad eftersom jag är hemma och är sjuk idag och mest har legat.. men det tog väl lite när jag gick och lämnade/hämtade barnen.. :) får vara nöjd med det..



ha en härlig kväll!

2009-03-26 @ 19:40:54
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0