torsdagen blev bättre

A och jag gick ut en sväng, det va jätte skönt =) Så nu mår jag bättre ( har ju hunnit träna också). Tog A i en liten sväng på pulkan men det ledsna han snabbt på ;)
Vi har massor med snö .... inge kul för mig som vill ha vår men A är lycklig =)
Jag letade upp mina stavar och har gått runt runt på gårdsplanen, om grannen såg mig så måste han ju undra ;) Det är ca 150 steg på ett varv. Det gick bra för A, han såg mig hela tiden och kunde pyssla med sitt.  Vi fick till och med ut stora sonen en sväng. Han visade A hur man skulle kasta snöbollar.....

  

Kommentarer
Postat av: Amlon

Han är ju så go, A! :) Man vill bara gosa med honom! ♥



Bra att kunna motionera hemma på gården. :)

2009-03-13 @ 08:59:25
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: sanna

Vilken gobit. Jätte fina kort..



Kram

2009-03-18 @ 12:28:18
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0