tränat =)

Det gick riktigt bra med ätandet igår ( skriver ätandet för hos mig är det inte maten som är det svåraste utan allt det där andra som bara slinker ner) Har till och med points sparade. Visserligen kände jag av socker suget igår kväll innan maten. sambon tyckte nog jag va lite grinig. Provade v.v nya godis med hasselnöt smak och den va super god.
Det blev ju även motions points i går du det först blev ett pass team power (styrke tränning) sen yoga, åh det va skönt, gillar verkligen det här med att träna. Det gäller bara att få tid till det, eller ta sig tid ;) Igår fick jag åka själv dom andra hade annat för sig så jag fundera en stund på om jag skulle åka eller ej, men är så glad att jag åkte =)

Nu är vi som vanligt sena. Fredag = öppna förskolan ;) Mamma och pappa är ju inte hemma så ingen lunch där i dag men vi har blivit "inbjudna" till en kusin till mig. Vi träffas inte så ofta så det ska bli jätte kul. =)  Vi skulle få lunch där, hon vet att jag viktväktar men hon gillar "smask" så vi få ser vad det blir.
Får väl försöka hinna med en promenad när vi kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0