Trött morgon.

God morgon vänner =)
Här är det jobbdax igen. Lite trött är man.....jobbigt med sommartid, svårt att gå att lägga sig och svårt att vakna sen. Sovit lite oroligt, undrar hur stora sonen här det. Han sover hos mormor och morfar. Inte hört något = betyder att allt är bra ? Han börjar sin praktik i dag kl, 7,30, han brukar ju vara morgonpigg så hoppas på det bästa. Han va lite nervös igår, stackarn. Han läser till elektriker och har sin praktik på en av kommunens största arbetsplats, dock inte Forsmark (=vattenfall) som hade varit det mest logiska utan Sandvik.

Måste komma ihåg innan jag åker hem från civilisationen idag att jag ska köpa födelsedagspresent till A;s kusin som vi ska åka till i slutet på veckan. Hon fyllde ju 4 förra lördagen. Stora tjejen. Tror att det blir lite "plantera" saker som handskar, litet växthus och lite sånt. Det kan väl passa en 4åring?
Tänkte titta in på  Granngården . Såg ett par snygga arbetsbyxor i deras reklamblad som jag skulle villa ha när jag jobbar ute i trädgården i sommar där.

Just ja det blev 7775 steg i går. Ja vad säger man, ser inte bra ut måste ju komma närmare 10 000 steg snart tycker jag. Och sen hålla mig där ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

jag hejjar på dig, bara du ökar lite varje dag så är du ju snart där! =)



usch ja, jag tyckte åxå att det var segt att ta sig ur sängen i morse..



ha en fin dag! kram

2009-03-30 @ 12:13:34
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0