A börjar bli stor....

Glömde visa det här fina halsbandet som A gjort på kyrkis i går. =)
  Visserligen hade han fått lite hjälp av faster men han hade valt ut vilka pärlor han skulle ha alldeles själv. Blir man stolt som mamma eller ;)
Idag blir han 20 månader, hu så tiden går fort (för fort ibland).
Går nog inte en dag då jag inte funderar på hur vi ska lägga upp och lösa hösten när jag måste börja jobba. Har då inga eller i allafall väldigt få dagar kvar ( om vi räknat rätt).  Vore ju bättre om jag njöt av tiden nu istället ;)

Fick ihop 4895 steg i går + 45min  aerobic och lika länge styrketräning med mits och handskar.  Enlligt omvandlingstabellen  som Amlon tipsade om så är 45 min aerobic "värt" 8750 steg och  då blir det ju bättre med steg sen vet jag inte vad jag ska kolla på med styrketräningen.....

Efter ett tips från Nina   så har jag skapat ett konto på sidan http://motiomera.se/  där jag kan lägga in alla steg jag tar och se hur långt jag kommer. Allt för att bli peppad att ta några extra steg ;)

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Jag har lagt all träning tillfälligt på hyllan. Får återkomma till det när jag orkar. Ska nog också registrera mig på någon sajt då.

Halsbandet var fint :-) Hoppas att du hittar en bra jeanskjol.

Kramar

2009-03-31 @ 11:51:35
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0