t (isdag) + t (räning) + t (radera) + t (vätta)

Hade planerat att gå en lång sväng med barnvagnen idag. Men vet ni vad ? Det har snöat massor i natt, blää, och det snöar forfarande:(
Så jag har alldeles kommit av mig, får väl "motionera" med dammsugaren och golvmoppen. Inte lika kul men är lika behövligt, hihi.
Va ju faktiskt iväg i går kväll på aerbic + styrka, igår hade vi stationsträning på styrkan, det gillar jag, inte för "långa" pass per muskel så man kan ta ut sig ordentligt. Dottern är ju med på träningen och hon börjar tycka det är riktig kul, även fast jag muta henne att börja. Jag har bara träningsvärk på utsidan av överarmarna än så länge, dottern hade i axlarna. Hon behöver verkligen det här, hon som bara sitter vid datorn och i skolan eller med en bok i händerna ;) Skolgympan är ju inge kul, vem minns inte det, igår hade dom haft dans, indelade i grupper skulle dom komma på några danssteg som sedan skulle visas upp, hur kul är det när man går i 9:an ?

Efter inspiration av NergårdsEmma  så ska jag fota lite saker att lägga ut på tradera. Mamma hade plockat fram lite gamla gregor som hon sett liknadne när hon kolla in tradera som hon tyckte jag skulle sälja. Bla annat en väska som jag hade när jag nog va lika gammal som dottern, jag va så rädd om väskan så den ser nästan oanvänd ut.

Efter helgen "bädda rent i alla sängar" blir det väl en massa tvättande i dag också. Åh vad jag längar till man kan hänga tvätten ute. Minns ni hur gått det luktar om solvarma sängkläder som torkat ute......Då kan jag nästan tvätta dom varje dag bara för att få somna med nästan i den lukten =)

Kommentarer
Postat av: TheKitchenslut

Vilken fin blogg du har =D

2009-03-10 @ 13:49:16
URL: http://metrobloggen.se/kitchenslut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0