hel dag på stan

Så där ja nu har vi varit hemma några timmar och har hunnit packa upp..... Det blev en lång dag i stan i dag och inte så många fynd, men några ;)
Dottern är sig inte lik längre;) Hon har ju som sägt blivit av med tandställningen idag (har visserligen en plastskena som ska sitta på tänderna; ja inte när hon äter eller borstar dom förstås, till nästa besök den 29 april) sen passa hon också på att klippa sig halvkort ifrån att vara långhårig. Kände inte igen henne i dag när vi va i affärerna och  bara skulle checka av varann.
Vi tog en fika på Landings. Dottern tog en semla men för min del blev det en macka, låter bättre än vad det va för det va en massa god gegga i den ;)

Det har inte varit någon bra dag med tänke på vägningen i morgon, men jag har ätit och njutit istället för att ha dåligt samvete. Ett sånt har jag alltid haft tidigare och inte kunnat njuta men nu äter jag inte så ofta och njuter vid dom tillfällena istället.

A har sköt sig riktigt bra hela dagen. I början va det inte så mycket folk på stan så du fick han gå lite själv. På gågatan är det ju duvor och såna har han nog inte sett förrut för dom va jätte intressanta ;) Bor man på landet så ser vi ju andra djur än "statsdjur", haha.

Så här glad va han nar han lekte i provrummen på HM. ( Vi va dom enda som använde dom just då )

Jag köpte en klänning på Lindex men tror den kommer att återvända ditt på söndag då jag jobbar  och kan lämna tillbaka den. Jätte fin men passar inte på mig (tror jag, provar den i morgon med det jag tänkt ha till, så får vi se)
 Så här såg den ut i provrummet. Den är i tunnt "jeanstyg" med smock över bröstet. Har tänkt ha den nu i vår med jeansblåa strumpbyxor och stövlar. Men nja...vi får se.
 

Det blev några fler köp både för mig och för dottern men det får ni se någon annan gång ;)


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Din vinst är på väg:)!

2009-03-03 @ 22:57:52
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: sanna

Den kläningen har jag kollat på så snygg tycker jag.. Vilken sötnos... Räckmackan såg inte lite god ut måste jag säga.. Mmmmmm....

2009-03-05 @ 19:44:31
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0