vinst och dotterns köp

Nu har lunchen försvunnit ner i magen. Och en promenad har hunnits med. Har annars tagit det lugnt idag.

När jag hämta posten så fanns min vinst från HannahSthlm , shampoo från Aussie. Det luktar godis. Ska bli jättespännande att prova det. Lovar att komma med en recention när jag har använt det ett tag. Funderar på om jag ska köpa till ett balsam....Va in och kolla på Åhlens i går. 95 kr kostar både shampoot och balsamet st, inpackningen gick på 125 kr tror ja( om jag minns rätt).


Dottern köpte en väska i går på Accent. Inte helt i min smak men som sagt det va dottern och inte jag.   Hon är i alla fall nöjd. Den kostade 399kr. 
Det kommer fler köp senare, både från dottern och mig. Även A fick en tröja. Har letat på respektive affärers hemsidor men inte hittat våra köp, vet inte om det är jag som är dålig på att leta eller vad det beror på.....A;s tröja va på rea så den förstår jag att jag inte hittar men dom andra kläderna ?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0