bråttom bråttom

Som vanligt så är jag sen och det är bråttom......

Idag ska jag ha en massa egen tid, ska bli skönt men även lite stressigt så här innan. A ska vara hos mormor och morfar, ditt också kusinerna från småland är, medans jag ska åka till frissan. Idag är det dax för både klippning och lite ny färg i håret =)  Nu va det llänge sen jag färga hos frissan, har blivit mycke hemma toningar så här i mammledighets perioden pengarna strömmar inte in precis...
Sen ska jag till jobbet en sväng på "kurs" i ett nytt datasystem som vi ska börja använda där.  Hem en sväng och byta om för att sen träffa ett gäng "gamla" arbetskamrater och äta något gott. Våran arbetsplats lades ner :( Två av oss jobbar nu på samma stället, två andra jobbar på olika ställen. Men vi brukar träffas och äta en bit åtminstonne 2 gång om året men vi träffas och pratas på telefon och via mns nästan varje vecka =)  Vi är ett härligt gäng, saknar dom massor i bland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0