fredagskväll

oj så mycket jag har fixat med idag =)

Har packat fram och tillbaka hela kvällen :(  Har så svårt att bestämma mig. Nu hämta jag den stora resväskan så kommer att ha alldeles för mycket med mig, men sån är jag =)

Har shoppat idag, äntligen så roligt det va. Även fast det inte blev dom skorna som jag först bestämde mig för, fanns inte i min storlek. Men som sagt ett par skor, en tunika och en jätte snygg jeanskjol =)
Typiskt nog så har jag inte haft tid att ta kort och lägga ut men ska försöka när jag kommer hem om jag kommer ihåg det ;)

Nä nu dax för sängen, ska upp tidigt i morgon. Måste åka senast kl 5,30 hemifrån för att inte missa taxin som dom andra åker. Och jag har inte packat ner i resväskan ännu inte heller bestämt mig för vilken jacka, kanske flera. Har inte heller bestämt mig för vilka skor förrutom dom nya förstås =)

 Vorhersage für die Region Konstanz  
TextSa, 09.05.So, 10.05.Mo, 11.05.
Tiefst-
Temperatur
12°C13°C12°C
Höchst-
Temperatur
25°C20°C24°C
Vormittagunterschiedlich bewölkt unterschiedlich bewölkt, etwas Regenunterschiedlich bewölkt
Nachmittagmeist sonnig unterschiedlich bewölkt meist sonnig
Abendunterschiedlich bewölkt unterschiedlich bewölkt, Regenmeist sonnig


Så här ska det bli för v'äder. Varmt men lite regn och inte så soligt. Har hört att den här sidan ofta visare finare väder än andra sidor, men jag gillar den här =)  Fast som sagt svårt att veta vad man ska packa. Upptäckte just att mitt paraply hade nog någon lånat och lämnat tillbaka trasig,hmmm. Så nu funderar jag på regnjacka eller ej.
Ja ni hör att jag har några beslut som måste tas i morgon innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0