lördagskväll

Vilken härlig dag vi haft =) Soligt och varmt och skönt. Dottern och jag har suttit och solat en lång stund efter förmiddagsfikat hos svärföräldrarna. Svärmor hade gjort en rabareberkaka som va lite fryst. Kallt och gott !

Har ätit mera gott hos kompisen M innan det va dax för speedway på tv;n.  Han bjöd på grillat och chokladpudding till efterrätt. Smask, tyvärr har jag inte gått något idag. Skulle kanske passa på nu när det inte är så varmt. Nä jag hoppar nog det idag.
Sambon är kvar och ser på tv;n. Jag och barnen åkte hem så A skulle få sova, han har så svårt att somna när han är borta. Oftas låter vi han vara och tar det när/om han blir trött dagen efter, men idag ville dom stora barnen åka hem....Dom har ju inte fått suttit vid datorn på hela dagen.....

Nä nu ska jag kolla runt på lite bloggar så jag vet vad ni haft för er i dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0