måndag morgon

Så där ja nu hoppas jag det blir en vanlig vecka så allt blir som vanligt igen =)

A och jag ska börja dagen på kyrkis, ska bli jätte kul va så länge sen. Åtminstonne för mig A va med sin pappa förra veckan när jag va i Tyskland. Då hade dom varit på ålderdomshemmet och sjungit. Sambon va så glad för sjunga är verkligen hans greg ;)  A gillade det skärp i allafall.

Riktigt som vanligt är inte den här veckan. Stora sonen som är på praktik på Sandvik har fått ledigt den här veckan, då dom har stängt där den här veckan pga tidigare varsel. Så vi ska se om vi kan hitta på något roligt att göra ihop så han inte sitter vid datorn hela tiden ;)

  

Här kom det några bilder från Mainau. Vi hade en fantasktisk dag där =)  Precis lagom med sol. Drottning Silvia och kronprinsessan Viktora hade varit där två dagar tidigare (och dagen innan oss ) på bröllop.

Hoppas det kommer fler och bättre bilder från resan senare. Jag hade bara kameran i mobiltelefonen med men min super roliga rumskamrat L hade kameran med sig och hon har nu fått mitt usb minne så kommer snart att ha fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Nina

det ser fint ut!



ha en härlig måndag.. kram

2009-05-18 @ 09:40:12
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: veronica hedström

För att ge dig bästa information om jobbet som hudvårdskonsult skickar jag ett mail till dig. Hoppas att du vill ta reda på mer om det. Ha en underbar dag. Mvh Veronica Hedström

2009-05-18 @ 11:21:07
URL: http://skincare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0