onsdag

Oj inte mycket skrivet här idag. Vi har haft fullt upp =)  Började ju dagen med en lång promenad med A i vagnen. Så nu har jag gått 6 av 7 dagar den här veckan, det känns bra =)
Stanna sen ute en lång stund och lekte A och jag, dom hade ju lovat regn så jag tänkte det va llika bra att passa på. Men vi har haft tur för det har inte kommit något regn alls idag =)

Har sedan struckit en massa kläder som jag kanske ska ha med mig i helgen. Usch tycker att det är så svårt att packa tar alltid med mig för mycket och ibland även "fel" kläder för det vi ska göra. Väntar ett tag till innan jag packar på riktig för hörde att dom sa på jobbet att det ska bli regn när vi är där. Ja vi får se, fast det låter inge bra för jag har mest somriga kläder som passar bra.

Har varit iväg på v.v. gick inge bra gått upp 0,3 sen förra veckan. Jag som varit så "duktig" och gått i veckan. Tyvärr blir det nog ingen bra vecka som kommer nu. Men det gäller att ha det i bakhuvudet hela tiden men ändå kunna äta och njuta´.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Duktig du är med promenaderna, jag måste också komma i gång!!

2009-05-07 @ 08:07:13
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0