regn, regn och åter regn.......

Idag har det regnat HELA dagen så tråkigt :(    A och jag har varit inne hela dagen, jag vill inte gå ut.......
Har pysslat runt lite, struckit lite men mest suttit här framför datorn..... Är ju helt inne på Mary Kay just nu så har googlat runt lite och läser massor. Hittat några nya bloggar som MK konsulenter har.  Känner ni till några så hör av er till mig med dom :)  
Har inte börjat använda mina produkter som jag haft hemma i flera veckor ännu. Vill helst få slut på dom som jag använder nu och snart så är nog ögonmake-up removern slut och då så är det dax. Är verkligen jätte nyfiken om dom är så bra som dom flesta säger.Jo MK foundationen har jag provat några gånger.  Första gången så tyckte jag den va toppen men nästa gång gilla jag den inte alls, men tror jag hade på för mycket puder på. Så nu har jag provat den några gånger utan puder alls ( eftersom jag inte ¨har Mary Kays puder utan ett annat)  och tycker den funkar bra. Jag har en väldigt fet hud så brukar alltid ha puder annars.

Nu ser A och jag på Bolibomba han sitter och är så  mysig min lilla kille ♥  Tidigare idag så tog han min hand och hade en bok i den andra. Han lede mig till soffan där jag skulle läsa för honom. Mys!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Såg hos Sanna att du gillade MK. Är fristående hudvårdskonsult för just MK :-)

Om du använder deras foundation så använd inget puder alls några dagar får du se. Om du absolut vill använda puder ska du använda MK´s, för deras produkter är framtagna för att användas tillsammans och att sträva mot samma mål, om du förstår hur jag menar... De jobbar på lika vis med huden.

Tag kontakt med din hudvårdskonsulent om du vill ha tips och råd, annars finns jag och svarar gärna på frågor...

Testa även deras mascara, du blir inte besviken :-)



Kram Mia Fristående hudvårdskonsulent för Mary Kay

2009-05-29 @ 08:12:13
URL: http://minsanning.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0