tisdagsförmiddag

Fortfarande sol, härligt !

Börja dagen tidigt, har varit till onkologen och kollat "prickar". Såg bra ut, vi ska ses i höst igen. Inga förmaningar om att jag inte får vara i solen. Jag har blivit mycket mera "duktig" på att smörja in mig och A smörjs alltid in.

Stanna till på jobbet en sväng och fick en lite fika. Det va länge sen A va med dit så dom tyckte han blivit stor ;)  Hade hoppas att jag skulle kunnat titta på mitt schema men eftersom jag fortfarande inte vet var A kommer att vara så får vi vänta lite med det :(  Ska ringa till kommunen när jag är klar här.

Sen åkte vi till min helt underbara arbetskamrat L. Har inte varit hemma hos henne förrut även fast vi har jobbat ihop i mer än 5 år. Dom hade det jätte fint =) Jag sa att jag skulle skicka dit sambon så han skulle få lite ideér ;)  Hon bjöd på chokladpudding med en skivad jordgubbe i ur ett varsit martiniglas. Gottigt!
Det va henne jag bodde med när vi va till Tyskland. Så nu har jag fått ett USB minne fullt med kort, så kanske det kommer några såna här snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0