torsdagmorgon = kristiflygare

Så är det dax igen, åka och jobba när dom andra sover...... Känns så där idag´, vet inte varför, brukar annars tycka det är helt ok. Ger ju mera pengar och sambon är hemma med A. Kanske för att det ser ut att bli en kanon fin dag, himlen är härligt blå =) Men kanske blåser det lite....
 
Få se om sambon hinner fixa min cykel och cykelsitsen till A. Vill så gärna ut och cykla =)  Vet att han har andra planer också.... Han ska byta ut våran säng (160) mot en annan ( 180) , vi har så dåliga madrasser :(  + att det blir trångt när A sover hos oss och det gör han ju ofta. Nu är det  så att det däremot kommer blli väldigt trångt i rummet istället men det får vi ta.

Just ja, avslutningsfesten igår va lyckad =) God mat! Kan rekommendera Löfstabruks värdshus om ni är i krokarna. Ja hela bruket är vackert att titta på.
 Löfstabruks herrgård.

Kommentarer
Postat av: Sanna

men unna dig det, för jag ska unna mig lite gott till filmen.. Lövstabruk känner igen det namnet, är det närheten av Gävle? Undrar om inte jag har varit där..



Hoppas du får en fin kväll



Kramar om

2009-05-21 @ 19:30:26
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0