adventstävling

Har hittat en toppen tävling för mig som änu inte har någon aning om hur årets adventljusstake ska se ut. Nu hoppas jag på att den kommer att se ut så här ;)



För på butiken CHESS blogg kan man vinna siffrorna =)


För några år sedan hade vi block ljus på en lång smalt glasfat. Det tyckte jag va fint. Men tyvärr så klev!?! Dottern på det för någon vecka sen när jag plocka i ljusstaksskåpet och hade ställt det på golvet....ja man får skylla sig själv....Men om jag har turen och vinner så ska jag införskaffa ett nytt långsmalt fat att ställa ljus på och göra något liknade som ovan. Tycler att det är fint med kanelstänger och så luktar det ju så gott =)

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Mycket fint! En ljusstake helt i min smak. Hoppas att du vinner! :)

Tack för fin kommentar hos mig, jag blir inte borta länge.

Kram!

2009-11-20 @ 10:43:39
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0