En helt vanlig lördag =)

Grå grå grå, så är vädret ute, men vad gör det ;)  Har inga planer på att gå ut =)

Sambon och jag har just tagit en fika. Han är ute och fixar med jordvärmen men kom in en sväng. A sover middag. Och jag ska ta en sväng med dammsugaren. Ja en helt vanlig lördag med andra ord =)  Få se om vi bjuder över någon kompis på kvällen eller om vi slöar i soffan själva. Osten och kexen får vi se vad som händer med ;)


Funderar på vad jag ska hitta på till far i morgon....Vi ska till min pappa i morgon på mat. Sambon får nog en extra puss av A och mig ;) Kanske ritar A något fint ;)

Vi fick hem A;s dagiskort i veckan. Han är för go. På bilden med alla på hans avdelning sitter han brevid sin bästis på dagis.



Här är A ute med sin springcykel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0