ledig fredag

Sambon och jag hade tid på banken på förmiddagen, gick bara bra =)  Vi tog en lunchfika på Ekans kondis efteråt, mys.  Sen fick det bli en sväng till jobbet för min del hade glömt lite saker som jag behöver på måndag =)

Åkte sen självklart och handla llite som behövs i kväll och morgon bitti innan jag ska storhandla i morgon efter jobbet. Passa även på att kolla runt lite ;)

Nu har jag kollat posten sen i onsdag har haft fullt upp och inte hunnit....men som vanligt va det mest reklam ;) 

Ska nu försöka hinna med att tvätta ett fönster innan det blir mörk så det blir fint när adventsljusstakarna ska på plats =)

Blir en lugn tv kväll skulle jag tro jobbar som sagt i helgen. Hoppas inte så länge på söndag för skulle vilja hinna med att kolla in skyltsöndagen =)  Det brukar vara så mysigt synd att det inte är lite snö för då brukar det vara ännu mysigare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0