lördagsmorgon

Har fick vi lite sovmorgon ända till halv 7 ;)  Men då hade unge herrn hållt oss vakna en stund i natt igen........

Tagit oss en långfrukost och jag och A har just stoppat in två sockerkakor i ugnen. Stora sonen ska få hit ett gäng kompisar i dag och då är det lika bra att ladda upp ;)  Men har ingen aning om vad jag ska bjuda på för lunch åt dom...fick inte reda på att dom skulle komma förrän igår kväll så har inte så mycket hemma, tänkte ett tag på varmamackor men tyvärr ingen fralla hemma :(  Det här är en nackdel med att bo på landet...för se om det blir en sväng till affären (17km enkel) innan lunch tid.

Men måste hinna en promenad i dag för idag skiner SOLEN, trodde den va borta för alltid ;)  Äggen tog slut så det blir nog en tur till grannen och köpa nya =) Färskare ägg än så kan man nog inte få ;)

Sambon fixar med jordvärme pumpen men kom just in och va lite irreterad för det såg inte ut som han hade fått alla gregor så han blir inte färdig idag heller.....Jag som hade hoppats på en tur till stan, har räknat ut att det inte finns så många helgdagar kvar innan jul för oss att köpa julklappar....Få se när Dottern kommer hem om hon och jag kan åka en sväng då.
Imorgon ska vi iväg på svågerns födelsedag och käka lite tårta ;)  SÅ du hinner vi inte med en stadstur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0