onsdagskväll

Strax dax för sängen =) I morgon blir det en tidig morgon....Ska åka med Sambon till verkstaden och ställa in framvagnen ?  Ja vi ska inte till verkstaden utan han ska lämna bilen där och sen ska jag skjutsa honom till jobbet. Så det blir till att åka tidigt.  I morgon ska jag ut i en skola och prata tänder, vi ska träffa 6 åringar och sen till dom som går i fyran. Jag gillar verkligen att vara ute hos barnen i skolan =)  Har egentligen ledig dag så jag får ihop lite komptimmar =)  Sen är jag ledig tre dagar och det känns så skönt =)

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vad roligt de låter att åka ut och prata med barnen så där! Och va trevligt att du vill vara med i min lilla jultävling :-) Kram kram till dig å se till att njuta av dina lediga dagar sedan!

2009-11-05 @ 11:35:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..

det låter ju toppen att få åka ut så.. och ni gör ett viktigt jobb som ger våra små info om sina tänder.. tror det tar mer ibl än en mamma eller pappa som står och tjatar.. ;)



kramisar

2009-11-06 @ 10:23:55
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0