onsdagsmorgon

Blev en tur till stan igår. Men bara en julklapp blev det.....Däremot hitta jag en snygg topp till mig som jag ska ha på torsdag då jag ska på kurs och föreläsning med jobbet. Hade titta i alla affärer som jag brukar gå in i på Gränby köpcentrum både en och två gånger. Då börja jag gå in i dom som jag inte brukar gå in i för jag bara måste ha något nytt ;)  Då hitta jag en snygg topp från Esprit på MQ Har kollat på deras hemsida men inte hittat den så ska försöka ta en bild på den sen så ni får se =). Ville inte ha något som va allt för juligt eller för uppklätt och tyckte det nästan bara va sånt i affärerna nu. Den har är snarare i petrol istället för rött ;)  Vill även ha åtminstonne tre kvarts arm allstå inte kortarmat så här på vintern, trots att det är plusgrader men hoppas på att det snart ska bli lite kallare.

Sambon hade fått en lapp på dagis där dom ville att vi skulle fylla i när A skulle vara där vid jul/nyår för att kunna planera deras verksamhet. Av 10 dagar så är åtmintonne jag ledig 6 av dessa få se om när Sambon ska vara ledig om det kanske inte blir så mycket dagis för A då.

Blev lite trassligt med Stora sonen att komma till sin praktikplats i dag när Sambon är hemma med A så jag har skjutsat honom en bit på vägen  i morse till en arbetskamrat till honom som bor en bit bort. Så jag har varit vaken en stund men hade tur och kunde gå och lägga mig igen sen =)  Fick sen ligga ända till halv 8 innan A ville att vi skulle gå upp. Nu är det dax för frukost innan jag ska åka till jobbet strax efter kl10. Idag ska jag ha egna patienter då tycker jag att det är extra kul =)

Kommentarer
Postat av: Nina

ah, lite shopping piggar upp i gråvädret..



kram!

2009-11-25 @ 20:21:39
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Uttan

Hej kära Du!



Jag har nog inte fått Din adress än,eller hur?



Kan Du vara snäll och sända den tillMej så Du kan få Din vinst.



Kramar och Ha det Gott!

2009-11-25 @ 21:21:47
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/
Postat av: Uttan

Så provar vi igen då.....

Få se om det går bättre nu.



Kram!

2009-11-25 @ 22:15:44
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0