snö....

Det snöar här hemma!  Vet inte om jag gillar det eller ej.....Jag har inga vinterdäck på bilen ännu, nu blir det kallt och ruggigt, men det blir även ljusare ute och man kan vara ute och leka i massor =)

Hämta A gick bra idag men lämna är nog inte min greg, för varje gång som jag ska göra det ( Inte så ofta det är ju oftast Sambon som gör det)  så blir A ledsen och gråter. Det är inge kul :(  Jag har med mig hans ledsna ansikte med mig hela dagen....

Ser ut som att det inte blir någon styrketräning och yoga för mig idag :(  Dottern ska på kören idag och hon som hon brukar få skjuts av hem ska inte dit och som den snälla mamman man är ;)  så hoppar jag mina saker och åker och hämtar henne istället =)



Jag gör nog som våran kisse i kväll, lägger mig i soffan och myser ;)

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Sv: Ja, Pettson och Findus funkar finfint här hemma också :-)



Ha en mysig torsdagkväll!

2009-11-05 @ 18:51:16
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Här är det snöblandat regn GRÅTT och ruggigt

Typiskt uppsala väder

2009-11-06 @ 09:18:13
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0