tisdagskväll

Ännu en bra dag på jobbet =)  Full fart som vanligt.
Har fått ändrat mitt fm pass till eftermiddag i morgon eftersom en har blivit sjuk på jobbet. Men det känns trots allt ok ( har kunnat sagt ifrån om jag inte velat) Kan behöva sova igen lite från natten som va. A hade jätte svårt att somna idag, blev jätte ledsen och gick inte att trösta :(  Sambon har uppmärksamat att det är fullmåne och det hade det tydligen varit förra gången A hade haft det svårt att sova också. Så det kanske är pga av det som A inte sover bra.

Hade Sambons bil till verkstaden i dag så fick mig en liten promenad både förre och efter jobbet idag, som tur va så va det riktigt skönt väder =)  Direkt efter jobbet så gick jag till frissan. Så nu har jag blivit korthårigare än förra gången, frissan håller på att göra mig korthårig igen men för att det inte ska bli så "läskigt" så tar hon en liten bit i taget ;)  Har lite längre i fram och kortare bak i nacken, hon har också ändrat lite på luggen, den är inte längre lika superkort som vanligt....Tog ett kort men såg inte klok ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0