torsdag

Hoppas hoppas att Uttan får mailet av mig den här gången som ni kanske minns har jag vunnit en tävling inne hos henne men tyvärr så får jag inte iväg något mail med min adress, får bara tillbaka dom :(  Men nu provar vi en ny adress.....

Hela gårdagen va det fullt race.....Börja ju med att skjutsa Stora sonen halvvägs till hans praktik och sen va det dax för em jobb för min del. Efter jobbet så åkte jag och hämta Dottern som varit till frissan och slingat och klippt sig. Hem och se på Bönderna ;)  När det va slut så betalades dom sista räkningarna och förberede för idag.

Idag är det allstå först en kurs om fluor något jag hoppas är intressant. Det är i allafall en duktig förelsare så jag hoppas. Därefter så är det Folktandvårdens dag där Tina Törner ska prata om att påverka för framtid. Sedan blir det middag och dans för dom som vill men då tror jag att jag börjar längta hem ;)

Stora sonen ska på hochey i kväll, då Brynäs ska spela i Stockholm och Dottern ska på kör så det blir bara Sambon och A hemma i kväll. A ska vara hos farmor och farfar i dag så han inte ska smitta någon på dagis även fast jag tycker han har blivit mycket bättre. I morgon har jag tagit semester för att slippa jobba 10 dagar i rad så då får han vara hemma med mig och jag får mysa med honom. Träffa inte honom så mycket i går och idag lär det bli mindre ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0