torsdagskväll

Ny tränad och ny duschad så nu är det bara sängen kvar. Tyvärr så va ordinarie ledaren sjuk så vi hade vikarier.....på styrketräningen va det bättre än väntan men på yogan....Tyvärr för nästa vecka kommer jag inte att kuna vara med på torsdag för då är det aktiviteter på jobbet =) 

A är fortfarande lite kladdig i ögonen så han fick vara hos farmor när jag va iväg till jobbet på hjärt och lung räddningskurs. Kursen va bättre än väntat. Nu va det ju inte så länge sen jag gick på Röda korsets barnolycksfall och där fick vi träna på hjärt och lung räddning.

Torsdagsmaten va ju självskriven, pannkakor ;)  Till allas glädje hade jag även gräddat tunnpannkakor, det brukar jag inte göra när alla är hemma och ska äta, då får man ju stå och grädda hur länge som helst;)  Men idag blev det både en plåt med ugnspannkaka med äple och kanel och en sats tunnpannkaka =)
Dottern hoppa över kören idag för hon mådde inte riktigt bra och hon vill vara frisk i morgon får då ska hon åka med en kompis till Stockholm och se på filmen  New moon premiär. Dom ska sova över hos en faster till kompisen och stanna och titta i lite affärer =)

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så härligt det låter med träning, såg att du kört ett pass för Medusa :-) antar det var tufft?! Själv får jag nöja mig med promenader för tillfället, bättre än inget, ska ta en extra lång idag tänkte jag. Önskar dig en riktigt fin helg! Kram

2009-11-20 @ 08:05:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0