091003

Hemma !
Slutade tidigt i dag, skönt. Jag hann springa på stan eller nja jag hann springa in på Lindex där jag sett en kofta som jag ville ha. Tänkte ha den nästa helg när vi ska på namngivning, kunde använda min favorit klänning igen men nu behövs det något på armarna för det är kallt. Det blev kallt bara så där över en natt, att man aldrig lär sig ;)  För visst det blir kallt varje år....

Här hemma är det tyst och lugnt, dom andra har tagit bilen och är ute och åker någonstan. Så jag passar på att ligga på soffan och slöa lite. Finns risk för att det blir senare i kväll. Skulle behöva plocka ur diskmaskinen men den finns kvar tills när jag vaknar igen ;)



Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej hej..

skönt ibl att komma hem till ett tyst hus efter jobbet.. hoppas du hann vila lite innan familjen kom hem..:) Kul med ny kofta..

2009-10-03 @ 17:25:33
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Nina

brrrr, ja.. superkallt, verkligen!



vi får mysa till det lite extra inne istället :)



kram

2009-10-03 @ 19:14:48
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, fy sjutton så mycket det har varit nu. jag kan ju inte skriva ut allt skit som händer här hemma på bloggen. Men det känns verkligen som att stå med skit upp till axlarna, och jag kämpar och sliter men kommer inte loss.

Det största problemet är kommunen. Dom som ska vara dom som hjälper oss men just nu är mer en black om foten. Hoppas allting ordnar upp sig snart här iaf, annars vet jag inte vad jag gör. :oP



Hur är det med er då? Jag halkar efter med läsningen i alla mina favoritbloggar.

Hoppas ni haft en fin helg och ha en underbar kanelbullens dag!

Kram

2009-10-04 @ 11:34:32
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad kul att du ville vara med i min Make Up Store-tävling!



Ikväll Söndag den 4 Oktober ca 21.00 kommer vinnare ligga uppe på min blogg.



Missa inte att kika in & se om det blev du!:)



Kram & Trevlig Söndag!



2009-10-04 @ 14:12:28
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0