lite lördag och söndag

Äntligen har jag tid och datorn funkar, va dåligt med det i morse :(    

Blev inge sova i soffan igår eftermiddag, hann knappt skriva färdigt så kom dom andra hem. Då gick vi till hembygsdgården på Familjedag, där skulle det finnas både brandbil och ambulans, men tyvärr va det inge sånt där.

Till mat vart det kinabuffè den här helgen också, nu börjat jag bli mätt på det ;)  Därefter en svängt till svägerskan och svågern på en fika.  Just ja det blev en fika hemma också innan maten, det fanns lite tårta kvar sen Sambons födelsedag. Och vet ni va A fick en tårtbit, hans första =)

Sen så har det varit jobb idag igen, lite lagom med göra. När jag kom hem så hade Smålänningarna hunnit åkt hem, få se när vi träffas igen. Hoppas det blir en sväng i sommar om vi kommer ner till Vimmerby och kanske besöker Astrid Lindgrens Värld ;)

Efter lite mat så bar det av på 1-årskalas. Det är A;s kusin som fyller år. Hon föddes ju när vi hade fest för Sambon förra året =)

Nu ska jag förbereda för veckans jobb och dagis. Är nog lägge för att plocka fram en lite tjockare jacka. Än så länge har vi haft Pop windstopper och sommarjacka men blir det fortsatt kallt så är det nog bättre med vinterjackan. Även fast vi idag har haft det "varmt" åtminstonne varmare än tidigare i helgen.



Nalle tårta till en 1åring =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe, vilken söt tårta! Din blogg är också väldigt fin!

2009-10-06 @ 07:07:34
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0